22 Mart 2008 Cumartesi

CANINIZ NE ISTERSE O ANDA GÖSTEREN TV ''DIGI''

Bu sıralar neredeyse hangi tv kanalını açsam karşıma Acun Ilıca'lıyla DIGITURK reklamı çıkıyor. Sloganları da gerçekten ilginç olmuş ''Canınız ne isterse o anda gösteren tv DIGI'' gerçekten bu doğru mu bilmem ama ilk başta izleyici kitlesinin beğenisini kazanmışa benziyor. Türkiye genelinde 1.5 milyon abonesi bulunan DIGITURK bu oranı iki katına çıkarmak için çoktan kolları sıvamışlar. ''Var mısın yok musun'' programıyla çoğu insanın gönlünde taht kuran Acun Ilıcalı sayesinde bunun neredeyse başarmışlar.Acun Ilıcalı DIGITURK bayiliklerini kırıp geçirmiş, reklamdan sonra satışlarda büyük bir artış varmış.DIGITURK'ün başarılarını göz ardı etmemiz doğru olmaz ama burda Acunun payının büyük olduğunu düşünüyorum. Her akşam reyting rekorları kıran bir programın sunucusunu büyük bir kuruluşun reklamlarında oynatmak tabi ki hem satışları arttırır hem de programın değerini arttırır. DIGITURK yetkilileri de böyle bir reklam filmi çekme konusunda, gerçekten çok iyi düşünmüşler. Reklam konusunda benim düşünceme göre Türkiye de çok güzel işler başarmış bir kuruluş DIGITURK. Dijital yayıncılıkta da yıllardır tekel konumun da bulunuyor. Hemen hemen çoğu reklamı insanların hafızasında yer etmiştir. Yaptığı işlerde de herzaman ön plana çıkan isimlerden biri, her ne kadar son günlerde rakipleri çoğalsa da DIGITURK'ün yerinin çok fazla sallanacağını düşünmüyorum. Duyduğuma göre hedefleri arasında gençlere ve çocuklara yönelik programlar da yapmak varmış. Türkiye nüfusunun yarısından çoğunu gençler ve çocuklar oluşturduğunu düşünürsek DIGITURK'ün bunu başarması da çok yüksek ihtimaller arasında yer alıyor. Artık zaman ilerledikçe çocuklar ailelerine bilgisayar yerine DIGITURK almaya başlayacaklar gibi görünüyor. Bize de DIGITURK'e başarılar demek düşüyor.

2 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Digiturk'ün, D-Smarta karşı ciddi bir atağa geçtiği malum. Ama bunda gayet de başarılı olmuşa benziyorlar. Sanırım burada aslı hata D-Smart'ın vaadini yeteri kadar net ortaya koyamaması / ya da zaten böyle bir vaadinin olmaması. Maç yayınları da 2010'a kadar Digiturk'te olduğuna göre, şimdilik Digiturk için işler yolunda. Ondan sonra ne olur göreceğiz.

srl dedi ki...

Bence D-Smart amacının ne olduğunu tam olarak ortaya koyamıyor. Yeteri kadar buna önem verdiğini düşünmüyorum, reklam kampanyaları çok yetersiz hedef kitleye ulaşmak istiyorsa buna daha çok önem vermeli diye düşünüyorum.