29 Nisan 2008 Salı

Bir tek biz bir şey istemedik



Burdan Turkcell'e çok teşekkür ediyorum, uzun zamandır öğrencilere yönelik kampanyalar yapmıyorlar diye ben Turkcell hattımı iptal ediyorum onlar da sanırım benim iptal etmeme inat müthiş bir kampanyayla yine müşterilerinin gönlünü çalıyor. Turkcell'e kırgın olmam başarılarını görmezden gelmemi gerektirmiyor. Gerçekten çok güzel bir reklam kampanyasıyla kırgın öğrencilerin gönlünü çok iyi bir şekil de almayı başarmış Turkcell. Ben bu konu da Turkcell'e çok kızıyordum. Turkcell hariç Avea ve Vodafone öğrenciler için bir çok avantajlar önlerine sürüyor olmalarına rağmen Turkcell hep bu konu da geri planda kalıyordu, yapsa bile bu kampanyalar hat sahipleri tarafından yeterli görülmüyordu. Artık ben bu durumdan sıkılıp hattımı iptal etmek durumun da kaldım çünkü Turkcell'e harcadığım kontür miktarı artık sayamayacagım seviyelere gelmişti, öğrenci olduğum için de diğer kampanyalarından faydalanamıyordum benim için tek çözüm hattımı iptal etmekti. Ama görüyorum ki bunu yapmakla çok büyük bir hata yapmışım. Reklamlar da gördüğüm de gözlerime inanamadım açıkçası Turkcell'in yine kamucelliler için yeni bir kampanya başlatacaklarını düşünmüştüm. Ama gördüğüm kadarıyla çok yanılmışım Turkcell yine beni çok şaşırttı. Reklam kampanyası gerçekten çok anlamlı olmuş, en azından onlar da öğrencileri ihmal ettiklerinin farkındalar. Reklamı gördünüzmü bilmem ama ben görünce hayran kaldım gerçekten hem çok anlamlı olmuş hem de amacına ulaşmış. Umarım bu kampanya sadece bir kaç aylık değil de rakiplerinin yaptığı gibi süresiz olur. Gecikmiş bir kampanya olmasına rağmen çok yerin de olmuş. Turkcell'in şunu unutmaması lazım; Türkiye'de bulunan öğrenci sayısı eminim belli bir kuruluşa bağlı çalışan sayısında kat kat daha fazladır o yüzden biz gençleri de unutmamasını istiyoruz, eğer daha çok başarıya ulaşmak istiyorsa tabiki!

2 yorum:

Melike Demirbağ Kaplan dedi ki...

Öğrenci tavuğu olayı bu değil mi? Hani şu korku filmi gibi reklamı var?

srl dedi ki...

evet hocam öğrenci tavuğu beni yaktı ama:) Gerçekten reklam biraz korkutucu olmuş.