17 Mayıs 2008 Cumartesi

ALIMLI BAYANLARIN DONDURMASI




Başlığımı bu şekilde kullanmak istedim çünkü gerçekten de Magnum sanırım sadece alımlı bayanlara yönelik dondurma üretiyor. Benim aklıma dondurma denildiği zaman çocuklar gelir ama nedense Magnum için aynı şeyi düşünemiyorum. Nezaman televizyonu açsam karşım da alımlı bir manken yada oyuncu Magnum yerken görüyorum, açıkçası almaya da çekiniyorum. Bir çok ünlü firma her müşterisine özel ürünler piyasaya sürüyor ama benim görüşüme göre dondurma da böyle bir ayrımın olması çok yanlış. Fiyatına göre belki her kesim de insan bu ürünü tatamayacak ama bu şekil de sınıflandırılması da bana hiç mantıklı gelmiyor. Tahmin ettiğim kadarıyla en çok dondurma tüketen çocuklar olduğuna göre onlara yönelik reklamlar yapmaları bence Algida açısından daha iyi olur. Zaten büyüklerin reklamlara pek aldırış ettiğini sanmıyorum özellikle bayanlar Magnumun reklamlarını gördükleri zaman gidipte özellikle Magnum alacaklarına hiç ihmal vermiyorum, ama durum çocuklar için çok farklı onlar reklamlar dan etkilenip belli bir ürünü tüketiyorlar. Şu anda sanırım en çok Algidanın max ürünü çok fazla tüketiliyordur nedeni çok açık yapılan reklamlar. Magnum satışlarının da artmasını istiyorsa Algida biraz daha çocuklara yönelik reklam girişimlerin de bulunsa çok daha iyi olur.

Hiç yorum yok: